diumenge, 15 de setembre del 2013

Treball d'estiu,5

bossa de Tardor

Feia temps que volia fer una bossa del llibre "Bags, the modern classics" de la Sue kim. En el llibre, a la bossa que vaig escollir l'anomenen "rebecca bag" ves a saber per què.

La roba, feia temps que la tenia, la vaig comprar al "Tallaret" una botiga de Badalona, que malauradament ha plegat. On aniré ara? 
Bé, tenia els patrons, la roba, les ganes....però em faltava el temps i vet aquí que van arribar les vacances. Com ja heu vist per els posts anteriors he tingut temps de fer moltes coses. I una, va ser aquesta bossa.

Vaig seguir les indicacions del llibre al peu de la lletra, excepte en el moment de posar el forro. Per evitar haver de polir totes les costures, vaig fer el forro tal com em va explicar la Cris (No paris de cosir)Cosim el forro com si fos una bossa independent i l'ajuntem amb la part exterior per la zona de la cremallera.

Després de tallar, cosir i planxar ....voilà el resultat



Què us sembla? A mi m'agrada molt..., però  ja no la tinc. Resulta que un dia, encara no l'havia estrenat, estava ensenyant la foto que li havia fet amb el mòbil i  a l'Olga (una altra Olga) li va agrada tant que
tant si com no li vaig haver de vendre. La portada tot l'estiu. i la veritat és que feia patxoca.

A més, em va demanar que li fes un moneder de pessic a conjunt...i com m'havia quedat una mica de roba, li vaig fer....


 Oi que són genials els moneders de pessic?

Ja em direu que us sembla....

Fins aviat.

4 comentaris:

  1. Te la van treure de les mans i no m'extranya!!! Ara ja tens l'excusa perfecte per fer-ne una altra, encara que hagis d'esperar a les pròximes vacances ;) beneïdes vacances!!!

    ResponElimina
  2. Ostres et va quedar xulíssima, ara entenc perquè encara no te l'he. Vist posada. Jeje. Jo també en vull una jijijiji. Petons

    ResponElimina
  3. Ohhhhh! es molt maca, i el moneder a conjunt es una monada, no m'estranya que li agradés. Petons!!!! :)))

    ResponElimina
  4. És molt maca... ja saps què et toca:fer-ne una altra per tu!!!
    Per cert, quan puguis mira el nostre blog ...perquè hem concedit un premi al teu blog.
    Lídia i Montse
    paperrobaitisores.blospot.com

    ResponElimina